4.12.2008

04 грудня, четвер – Лк 10,38-42; 11,27-28
Вхід у храм Пресвятої Владичиці нашої Богородиці і приснодіви Марії

В той час увійшов Ісус в одне село, і якась жінка, на ім’я Марта, прийняла Його в свій дім. Була у неї сестра, що звалася Марія; ця, сівши в ногах Господа, слухала його слова. Марта ж клопоталася усякою послугою. Підійшла вона і каже: Господи, чи тобі байдуже, що сестра моя лишила мене саму служити? Скажи ж їй, щоб мені помогла. Озвався Господь до неї і промовив: Марто, Марто, ти побиваєшся і клопочешся про багато, одного ж потрібно. Марія вибрала кращу частку, що не відніметься від неї. Коли він говорив це, якась жінка підняла голос з-між народу і сказала до нього: Блаженне лоно, що тебе носило, і груди, що тебе кормили. Він же сказав: Блаженні ті, що слухають слово Боже і зберігають його.


Те, що не є вічним, є нічим

Шукаймо рішення. Досить часто ми є подібними до Марти, але хочемо дізнатись, як стати подібними до Марії. Сидіти біля Христових ніг може означати – знаходити час на молитву. Просто стояти лицем до лиця перед розп’ятим Христом, або зайти на хвилину до Церкви, чи знайти час на читання Божого Слова, або роздумувати над тим, що нам зараз хоче сказати Ісус. Зробімо все, що є в наших силах, щоб в цьому метушливому світі ми також шукали їжу, яка б наситила наші душі. Господь з любов’ю буде опікуватись тими проблемами, які є більшими за наші можливості. Повірмо Йому!!!

Зайду сьогодні до Церкви, щоби помолитися і посидіти біля Христових ніг.

Господи, тільки Ти можеш допомогти мені бути подібним до Марії

Немає коментарів: