06.12.2009

06 грудня, неділя – Лк 12,16-61
Святт. Амфілохія і Григорія, єпископів

І він розповів їм цю притчу: В одного багача земля вродила гарно.
І почав він міркувати, кажучи сам до себе: Що мені робити? Не маю де звезти врожай мій!
І каже: Ось що я зроблю: розберу мої стодоли, більші побудую і зберу туди все збіжжя і ввесь мій достаток
та й скажу душі своїй: Душе моя! Маєш добра багато в запасі на багато років! Спочивай собі, їж, пий і веселися!
А Бог сказав до нього: Безумний! Цієї ж ночі душу твою заберуть у тебе, а те, що ти зібрав, кому воно буде?
Отак воно з тим, хто збирає для себе, замість щоб багатіти в Бога.”



… В одного багача земля вродила гарно…Кожному з нас Бог довіряє якесь багатство…
Дехто має багато матеріального добра, яким може поділитися з іншими, або побудувати ще більший будинок, з більшим гаражем, збільшити кількість своєї одежі… Інший є свідомий, що має від Бога мудрість, котру може використати для допомоги іншим, але він є лінивий та неуважний до потреб ближніх…
… І почав він міркувати, кажучи сам до себе: Що мені робити?... Скільки з нас не роблять навіть найменшого зусилля, щоб подумати над пережитими подіями… Все сприймаємо з очевидністю… Багач мав хоча б бажання щось вирішувати…
… А Бог сказав до нього: Безумний!… Мусить це бути дуже важлива справа, якщо почуємо ці слова з уст самого Бога!!! Надмірне бажання багатства, постійні думки про матеріальні речі з нас поступово зроблять, хочемо того чи ні, божевільних!!!

Чи я знаю в чому полягає моє багатство, яке мені довірив Бог? Як я про нього дбаю?


Господи, бажаю бути багатим лише в Твоїх очах. Не хочу робити запаси речей, лише добрих діл.

Немає коментарів: