27.12.2009

27 грудня, неділя – Лк 14,16-24
Нд. Св. Праотців.
Мучч. Тирса, Левкія, Филимона, Аполонія, Калиніка.

А Ісус озвавсь до нього: “Один чоловік справив вечерю велику й запросив багатьох.
Під час вечері послав він слугу свого сказати запрошеним: Ідіть, усе готове.
Тоді всі вони однаково почали відмовлятися. Перший йому сказав: Поле купив я, мушу піти на нього подивитись; вибач мені, прошу тебе.
Другий сказав: П'ять пар волів купив я і йду їх спробувати; прошу тебе, вибач мені.
А інший мовив: Я одружився і тому не можу прийти.
Повернувся слуга й розповів це панові своєму. Розгнівався тоді господар та й каже до слуги свого: Іди щоскоріш на майдани й вулиці міста й приведи сюди вбогих, калік, сліпих, кульгавих.
Пане, - озвавсь слуга, - сталось, як ти велів, і місця є ще.
Сказав пан до слуги: Піди на шляхи та огорожі й наполягай увійти, щоб дім мій наповнився.
Кажу бо вам: Ніхто з отих запрошених не покуштує моєї вечері.”

… Тоді всі вони однаково почали відмовлятися…
Наші відмови є також цікавими. Я втомлений від навчання та скільки мене ще очікує! Я замучений з роботи… Не можу йти до Церкви, бо дома мене ще очікує багато роботи: – готування, прибирання, прання… Можливо завтра буду мати менше роботи…
Подумаймо над тим, як би ми відреагували, якщо би нас Ісус запрошував до багато накритого столу… Коли нас Ісус кличе до столу Євхаристії, пропонує нам Хліб життя, реагуємо відмовами так, як ті покликані на гостину.
Які відмови використовую найчастіше я?

Господи Ісусе, дай мені пізнати, що лише прийняттям Євхаристії отримаю потрібну благодать та силу міняти себе і світ в якому живу.

Немає коментарів: