31.03.2009

31 березня, вівторок – Лк 22,24-38
Св. Кирила, архиєп. Єрусалимського

Знялась між ними й суперечка, хто з них має вважатися за більшого. Ісус сказав їм: «Царі народів панують над ними, і ті, що владу над ними мають, доброчинцями звуться. Не так хай буде з вами! А навпаки: більший між вами нехай буде як молодший, а наставник як слуга. Хто бо більший? Той, що за столом, чи той, що служить? Хіба не той, що за столом? Та, проте, я між вами як той, що служить.
Ви ті, що перебували зі мною у моїх спокусах, і я завіщаю вам Царство, як мені завіщав Отець мій, щоб їли й пили за столом у моїм Царстві й сиділи на престолах, судячи дванадцять племен Ізраїля.
О Симоне, Симоне! Ось Сатана наставав, щоб просіяти вас, як пшеницю, та я молився за тебе, щоб віра твоя не послабла, а ти колись, навернувшись, утверджуй своїх братів». «Господи», – сказав Петро до нього, – «з тобою я готовий піти й у тюрму, й на смерть». А Ісус мовив: «Кажу тобі, Петре, не заспіває нині півень, як ти тричі відречешся, мовляв, мене не знаєш».
Далі сказав їм: «Як я вас посилав без калитки, без торби та взуття, хіба вам чого бракувало?» «Нічого», – відповіли. Він же до них промовив: «А тепер – хто має калитку, нехай її візьме, так само й торбу; хто ж не має, хай продасть свою одежу й купить меч. Кажу вам:Має сповнитись на мені, що написане:Його зараховано до злочинців, – бо те, що стосується до мене, кінця доходить». Вони казали: «Господи! Ось два мечі тут». А він відповів їм: «Досить!»


…більший між вами нехай буде як молодший, а наставник як слуга
… Як важко нам прийняти слова Христа, та ще важче наслідувати їх. Всі ми по-різному служимо один одному, але бути слугою для всіх?!Бути останнім?!Досить легко робити добро тим, хто нам приємний і дорогий, і зовсім інша справа служити людям, які, на нашу думку, недостойні цього.
Перед тим, як побачити Христа в інших, необхідно знайти Його в собі. Якщо ти відчуваєш в собі недостатність любові, звернись до вічного джерела, вічного співчуття і милосердя. Господь навчить тебе жертвувати собою заради інших, визволить тебе від неприязні, зверхності і страху. Він так щедро наповнить тебе любов'ю, що вона переповнить тебе.

"Господи, навчи мене дивитись на ближніх Твоїми очима. Дай мені Твоє серце, щоб я міг любити інших людей так, як Ти"

Ісусе, дякую тобі за те, що Ти пожертвував Собою заради мого спасіння. Ти викупив мене хресною смертю і наповнюєш мене правдивим життям. Твоя смерть і Воскресіння звільняють мене від влади гріха і відкривають Твою досконалу любов, радість і мир. Навчи мене ділитися цими дорогоцінними дарами з кожним, хто зустрічається на моєму життєвому шляху.

Немає коментарів: