8.03.2009

08 березня, неділя православія – Ів 1,43-51
1-ша неділя посту, гл.5
Свщмч. Полікарпа


Другого дня вирішив піти в Галилею; і знайшовши Филипа, мовив до нього: «Іди за мною». А був Филип з Витсаїди, з міста Андрієвого та Петрового. Зустрів Филип Натанаїла і сказав до нього:«Ми знайшли того, про кого Мойсей у законі писав і пророки, – Ісуса, Йосифового сина, з Назарету». Натанаїл же йому на те: «А що доброго може бути з Назарету?» Мовив до нього Филип: «Прийди та подивися».
Побачивши Ісус, що Натанаїл надходив до нього, сказав про нього: «Ось справжній ізраїльтянин, що нема в ньому лукавства». Натанаїл же йому: «Звідкіль знаєш мене?» Сказав Ісус, промовивши до нього: «Перше, ніж Филип закликав тебе, бачив я тебе, як був єси під смоковницею». Відповів же йому Натанаїл: «Учителю, ти –Син Божий, ти – цар Ізраїлів». Ісус відказав, мовивши до нього: «Тому, що я повідав тобі: Бачив я тебе під смоковницею, – то й віриш! Бачитимеш більше, ніж те». І сказав до нього: «Істинно, істинно кажу вам:Побачите небеса відкриті, й ангелів Божих, як висходять та сходять на Сина Чоловічого»
.

Можемо з цікавістю запитувати: що для нас можуть означати ці слова? Чи ми також будемо колись бачити відкрите небо?
Просто можемо відповісти, що небо відкривається при правленні кожної Божественної літургії, при читанні Божого слова, при щирій молитві, при кожному доброму вчинкові, зробленому з любові до Бога!
Ми, люди, уявляємо, що бачити небо, є можливо лише якимось чудом. Набагато важливіше - навчитися бачити «відкрите небо» очами віри. Це нам допоможе повірити, що Бог має в своїх міцних руках цілий світ та добре знає все, що тут і тепер переживаємо, і є найкращим «режисером». Так як дитина добре та безпечно почувається в обіймах батька, так і ми довірмось сьогодні міцним обіймам нашого Небесного Батька. Сьогодні також маємо для цього добру можливість. Використаймо її повністю!

Як часто я сам «відкриваю» небо?

Господи, Ти мене знаєш, яким я є. Обдаруй мене вірою, котра мені та через мене також іншим допоможе пережити «відкрите небо» вже тут на землі.

Немає коментарів: