6.03.2009

06 березня, п’ятниця – Мт 26,47-56
Прп. Тимотея

Він говорив ще, як надійшов Юда, один з дванадцятьох, а з ним і сила народу з мечами та дрючками – від первосвящеників та старших народу. Зрадник його дав їм знак, мовивши:«Кого я поцілую, це він, беріть його». І відразу ж підійшов він до Ісуса й каже:«Радуйся, мій Учителю!» – та й поцілував його. Тоді питає його Ісус: «Чого прийшов єси, друже?!» –І зараз ті приступили, наклали на Ісуса руки і схопили його. Аж тут один із тих, що були з Ісусом, простягнув руку, вихопив свого меча й, ударивши, слугу первосвященика, відтяв йому вухо. Тоді Ісус сказав до нього:«Вклади твій меч назад до піхви: всі бо, що за меч беруться, від меча загинуть. Чи гадаєш, що я не міг би попросити Отця мого, і він зараз же не дав би мені більш як дванадцять леґіонів ангелів? Як же то збулися б Писання, що воно так мусить статися?»
Тоді Ісус промовив до народу: «Немов на розбійника вийшли ви з мечами та дрючками, щоб мене схопити! Щодня сидів я, навчаючи, у храмі, і ви мене не взяли. Та все це сталося, щоб збулися Писання пророків». Тоді всі учні залишили його й повтікали
.


Ісус Христос старався різними способами відвести Юду від задуманої зради.
Він також радо був би простив Юді його вчинок, коли б він із розкаянням підійшов до нього, а не безнадійно, як він поступив, прийшов до первосвящеників, кинув гроші та й повісився (Мт 27,5). Скільки разів ми знаємо, що це є гріх і не відступаємо від того, щоб не чинити його. Чи ми змушені так поступати? Ні! Ми так бажаємо. І Юда теж так бажав. А Господь не хоче силою змінювати наші наміри, він подібно як Юді так і другим дає перестороги, повчає, показує приклади, але не скасовує намірів людини. Господь залишає людині її волю, коли вона відкидає доброту та любов.

Подумаю над моїми бажаннями та над тим, що на це каже Господь.

Господи, просвіти мене та дай сили не зраджувати Тебе, а крокувати за Тобою.

Немає коментарів: